חיפוש

בית פרטי סמוך לים? כבר לא צריך לחלום. קרקעות עם היתר לבנייה מיידית בעין ים המתפתחת

בית פרטי סמוך לים? כבר לא צריך לחלום. קרקעות עם היתר לבנייה מיידית בעין ים המתפתחת

חברת אב-גד מזמינה אתכם לנצל הזדמנות בלעדית, ולרכוש את אחת מחלקות הקרקע האחרונות בחוף עין הים – מגרשים בני רבע דונם עם כל ההיתרים המופשרים לבנייה מיידית, בלוקיישן אסטרטגי ומבטיח שעומד בפני תנופת צמיחה וקפיצת ערך משמעותית.
החל מ-3,350,000 ₪.

לפתוח את החלון למשב רוח מרענן וניחוח מהים? כבר לא חלום רחוק!
במרחק נגיעה מחוף הים בשכונת גבעת אולגה נמצא אזור מתפתח במיוחד שצפוי להיות "עיר ימים הבאה",  ובו מחכים לכם מגרשים אחרונים למכירה – אם תמיד חלמתם על בית חלומות סמוך לחוף – זו ההזדמנות שלכם לקנות ולבנות!

המגרשים משתרעים על פני רבע דונם, כוללים את כל ההיתרים ומופשרים לבנייה מיידית. חברת אב. גד מציעה הזדמנות שלא תחזור לקרקע בבעלות פרטית באזור כ"כ אטרקטיבי בחוף עין הים.

לפרטים נוספים ופנייה לנציג:

השכונה בה נמצאים המגרשים נמצאת במיקום אסטרטגי בקרבת תחנות הרכבת וצירים מרכזיים וצפויה לעבור מהפכת התחדשות של ממש בשנים הקרובות:  צפי לתנופת בנייה של כ-10,000 יח"ד חדשות, שדרת מסחר ומתחמי משרדים שחלקם כבר שוריינו לענקית הטכנולוגיות אלביט.

כבר היום אזור עין הים נחשב כאטרקטיבי במיוחד להשקעה ובחברת אב. גד, זיהו את הפוטנציאל לעליית ערך משמעותית ככל שיתקדמו התוכניות בשטח.

"הרוכשים יוכלו ליהנות מרבע דונם בבעלות פרטית" אומר בכיר בחברה, " בשטח רחב ידיים כל כך,  אפשרי להגשים כל חלום, כל רוכש יוכל לבנות את הבית שלו לפי חזונו הפרטי, ליהנות מהתפתחות הסביבה וההתחדשות העירונית, למשל גישה מהירה לכביש החוף, קרבה למוקדי הבילוי באזור וכמובן, מעליית ערך משמעותית ביותר בעתיד" מחירו של מגרש, כולל כל ההיתרים ואישור מיידי לבנייה, מתחיל ב-3,350,000 ₪, וחברת אב-גד מציעה את האפשרות לרכוש ממנה גם שירותי תכנון וביצוע ללקוחות המעוניינים.

"נשמח להעמיד את שירותינו לרוכשים שלנו", מוסיף נציג מחלקת הבנייה של אב. גד
"עם שנים של ניסיון ואנשי המקצוע המובילים בישראל, נוכל יחד עם בעלי הקרקעות לבנות את בית חלומותיהם בדיוק לפי החזון האישי ובסטנדרטים הגבוהים ביותר."

לפרטים נוספים ופנייה לנציג:

לפרטים נוספים ופנייה לנציג: