חיפוש

מתחם KAI-MA באור יהודה יוצא לדרך

מתחם KAI-MA באור יהודה יוצא לדרך

אור יהודה נהנית ממיקום אסטרטגי ומבוקש – היא נמצא בלב בקעת אונו שבמרכז גוש דן, מה שמעניק לה פוטנציאל ערך גבוה וקורץ שעדיין לא מומש במלואו. העיר צפויה להכפיל את אוכלוסייתה בעשור הקרוב, ונערכת לכך כבר מעכשיו באמצעות קידום פרויקטים של התחדשות עירונית, כאשר מתחם KAI-MA של קבוצת יובלים הוא הראשון והבולט שבהם: שמונה מגדלים מעוצבים סביב מתחם GARDEN ייחודי, הכולל גינות ירק, עצי פרי, שבילי הליכה ושטחים ירוקים להנאת הדיירים.
המתחם מציע דירות 6-4 חד', דירות 5.5 חד' ייחודיות ופנטהאוזים מפוארים, כאשר כל דירה כוללת גם מרפסת, חניה, מחסן, נוף ירוק פסטורלי ואבזור עשיר ומפנק, החל מ- 2,731,000 ₪

ההתחדשות העירונית היא יעד אסטרטגי של עיריית אור יהודה – גם כדי להכין את התשתית לקליטת אוכלוסייה חדשה וגם כדי לרענן ולייפות את פני העיר. במקביל, העירייה מבצעת מתיחת פנים במערכת החינוך ומקימה ריאות ירוקות חדשות בכל השכונות. כבר היום תושבי אור יהודה והמבקרים בה מבחינים בעבודות הנמרצות ובשינויים הגדולים שמתרחשים מול עיניהם.

בין כל השינויים והחידושים, מתחם KAI-MA הוא המעניין והמשמעותי ביותר. מבני רכבת ישנים ובהם 114 יח"ד נהרסו, ובמקומם יבנה קומפלקס מרשים עם שמונה מגדלים שיקיפו פארק ירוק רחב ידיים ויציעו 656 יח"ד. כל מגדל יתנשא לגובה 17 קומות, כאשר 3 מתוכן יהיו תת קרקעיות ויוקצו לטובת חניות ומחסנים. בנוסף, בקומת הקרקע של אחד המגדלים תוקם שדרת חנויות נוחות לרווחת הדיירים. את הפרויקט מקימה קבוצת "יובלים" המנוסה והמוערכת, והקבלן המבצע הוא חברת "תדהר", אחת מחברות הבנייה האיכותיות והמובילות בישראל.

לא רק אור יהודה נמצאת בתנופת בנייה – המנופים עובדים שעות נוספות בסביבתה הקרובה של העיר, ובונים שכונות ענק ומתחמי בילויים ועסקים כמו OPARK ו-MY ONO, שעתידים לספק אפשרויות פנאי ותעסוקה לתושבים הרבים שיגיעו לאזור. מגמת הצמיחה והמיקום האטרקטיבי של אור יהודה ובקעת אונו בכלל, הופכים את האזור לנחשק במיוחד – מה שמתבטא בעלייה בביקוש ובמחירי הדירות.

דירות 4 חד' החל מ-2,870,000 ₪

לפרטים נוספים ופנייה לנציג:

חוויית מגורים ירוקה בלוקיישן אסטרטגי

מיקומה של אור יהודה בלב בקעת אונו מהווה יתרון אסטרטגי. מדובר במרכז גוש דן, 7 ק"מ בלבד מתל אביב וסמוך מאוד לקריית אונו, יהוד מונסון, גני תקווה ורמת גן. מתחם KAI-MA ממוקם בכניסה הצפונית לעיר וצמוד לצומת סביון, קרוב מאוד לקו הסגול העתידי של הרכבת הקלה ולצירי תנועה ראשיים  – כבישים מס' 4, 412 ו-461. מעבר למיקום המצוין, הושקעו בפרויקט מחשבה רבה ותכנון קפדני לנוחות הדיירים – אדריכלי הפרויקט הם יסקי-מור-סיון, משרד אדריכלים בינלאומי שתכנן בין היתר את מגדלי עזריאלי, יס פלאנט, מטה IBM ומבנים נוספים ב-32 מדינות.

בפרויקט משווקות דירות 6-3 חד' ופנטהאוזים מפוארים, יחד עם מוצר ייחודי שקשה למצוא בישראל: דירות 5.5 חדרים. הדירות עצמן מאובזרות בקפידה ומציעות מפרט עשיר: מרפסות מרווחות עם נקודות מים וגז, ארונות מטבח עם טריקה שקטה, שיש קיסר וברזים נשלפים, אסלות תלויות וסמויות בחדרי השירותים, מזגן INVERTER חכם, הכנה לקולנוע ביתי בסלון ועוד. כחלק מהתכנון המדוקדק, נבחרו ספקים מובילים לאבזור ולמפרט בפרויקט: מודי, זהבי ואלוני.השילוב המנצח בין הלוקיישן, הקונספט והמפרט עשה את שלו, כאשר עשרות דירות נחטפו כבר בשבוע הראשון לשיווק.

כפי ששמו מרמז, מתחם KAI-MA נולד מתוך שאיפה להרמוניה עם הסביבה. הוא נבנה בשיטות וחומרים ירוקים, שמצמצמים את ההשפעה על הסביבה ומסייעים לחסוך במים וחשמל. המגדלים עצמם ייבנו סביב ריאה ירוקה גדולה ופסטורלית שתציע שבילי הליכה, פינות ישיבה, גני משחקים לילדים, מתחמי כושר ובריאות ואף מתחמי עבודה משותפים. לב הפרויקט הוא מתחם ה-GARDEN, בו יחכו לדיירים גינות ירק קהילתיות, עצי פרי ושטחים פתוחים ירוקים ומזמינים. כל אלו מאפשרים לפרויקט להעניק חוויית מגורים חדשה, ירוקה ואיכותית.

קבוצת יובלים – יותר מ-20 שנות יזמות מנצחת

קבוצת יובלים יוזמת ומתמחה בענף הנדל"ן מאז שנת 2000. החברה מקימה ומובילה פרויקטים בכל תחומי הנדל"ן: מגורים, מסחר, משרדים והתחדשות עירונית, והיא בעלת איתנות פיננסית מוכחת וזוכת פרס BDIcode על הישגים כלכליים וניהוליים. בין היתר היא חברה קבועה במועדון החברות המצטיינות בהתחדשות עירונית בישראל.

הקבוצה מקפידה להקים את הפרויקטים שלה בערים המבוקשות והאיכותיות בישראל: רמות השרון – 588 יח"ד ברמת השרון שכבר הוחל באכלוסו, ימים הצעירה – 872 יח"ד בנתניה שנמצא לקראת קבלת היתרים ומגדל יובלים במערב הוד השרון. בנוסף, החברה מקימה פרויקטים אורבניים בסטנדרט בוטיק כמו URBAN GARDEN ברעננה והפרויקטים הל אביביים THE CUBE ומתחם THEODOR.

דירות 4 חד' החל מ-2,870,000 ₪

לפרטים נוספים ופנייה לנציג:

***

לפני שהמחירים יזנקו

כאמור, מתחם KAI-MA הוא פרויקט פינוי בינוי הראשון באור יהודה, ויריית הפתיחה של מגמת ההתחדשות בעיר הנחשבת לפוטנציאל שעוד לא מומש. אור יהודה נמצאת בדרך הבטוחה להפוך ללוקיישן אסטרטגי באזור המרכז, ומתחם KAI-MA הוא הזדמנות פז לשדרג את איכות החיים מבלי להתרחק מת"א, או ליהנות בעתיד הקרוב מעלייה משמעותית בערך הדירה החדשה שלכם.

למידע נוסף על מתחם KAI-MA השאירו פרטים וניצור איתכם קשר

בשיתוף קבוצת יובלים

דירות 4 חד' החל מ-2,870,000 ₪

לפרטים נוספים ופנייה לנציג:

לפרטים נוספים ופנייה לנציג: