חיפוש

אגדה שהופכת למציאות – דירות בוטיק 4 חדרים בקו ראשון לפארק הירקון

אגדה שהופכת למציאות – דירות בוטיק 4 חדרים בקו ראשון לפארק הירקון

פרשקובסקי החלה בבניית פרויקט HAGADA, שיביא לראשונה את סטנדרט המגורים שלה לת"א. פרויקט HAGADA מציע חווית מגורי בוטיק ברחוב בני דן בצפון הישן, בקו ראשון לפארק הירקון ובמרחק נגיעה מהלב הפועם של הסצנה האורבנית. במתחם יחכו לדיירים מגוון דירות יוקרה מעוצבות ומאובזרות בקפידה, ביניהן דירות 4 חד' מפנקות החל מ-5,950,000 ₪ ובתנאי תשלום 20/80. הבנייה כבר החלה!

הצפון הישן של ת"א הוא אחד הלוקיישנים התוססים והנכונים בעיר – עם מקומות בילוי אייקוניים, מסעדות ובתי קפה, מרכזי תרבות וספורט, מוסדות חינוך איכותיים, הים והנמל ועוד רשימה ארוכה של מוקדי עניין. בנוסף, פארק הירקון הסמוך והגינות הציבוריות הרבות נותנות לאזור אופי רגוע וירוק יותר, שיוצר הרמוניה בין סביבת מגורים נעימה למרחב אורבני תוסס. השילוב המיוחד הזה בין הקצב העירוני לשקט של הפארק, הופך את הצפון הישן למבוקש במיוחד.

לפרטים נוספים ופנייה לנציג:

אחד הפרויקטים המדוברים והבולטים בצפון הישן הוא HAGADA מבית חברת פרשקובסקי, מהמובילות והמוכרות בישראל: שני בניינים ישנים נהרסו ובמקומם יוקמו 4 בנייני בוטיק יוקרתיים בני 7 קומות כל אחד, שיציעו 106 דירות בוטיק אורבניות. הפרויקט ממוקם בקו ראשון לפארק הירקון, כך ששום דבר לא חוצץ בינו לבין הפארק והנהר, והתכנון הקפדני של משרד האדריכלים המוביל ברעלי-לויצקי-כסיף מבטיח לדיירים חוויית מגורים בסטנדרט הגבוה ביותר. כדי לאפשר לכל רוכש ליהנות מדירה המותאמת לצרכיו, פרויקט HAGADA כולל דירות 2 עד 5 חדרים עם מרפסות בגדלים שונים, דירות גן עם חצרות פסטורליות ודירות יוקרה מפוארות ומפנקות במיוחד: מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים בשטח של 240-110 מ"ר. החלל הפנימי של הדירות הוא גמיש, וניתן לתכנון והתאמה לפי צרכי הרוכשים. בכל בניין יקבל את פני הדיירים לובי מפואר בעיצובו של מעצב העל מיכאל אזולאי, שביל פנימי פרטי יוביל מחצר הפרויקט ישירות אל פארק הירקון ובין הבניינים יוקם גם פטיו – חצר פנימית פסטורלית לרווחת הדיירים, שייהנו גם מחנייה ומחדר אופניים פרטי. פרויקט HAGADA ממוקם במרחק הליכה קצרה מבתי הקפה והחנויות של רח' יהודה המכבי, כיכר המדינה, מוסדות חינוך מובילים, הנמל, הים, צירי תנועה ראשיים ודרכי הגישה אל העיר והחוצה ממנה.

פרויקט HAGADA מציע סגנון חיים נדיר באיכותו בצפון הישן של ת"א, ומזמין אתכם ליהנות משילוב מושלם של סטנדרט מגורים גבוה, סביבה איכותית לכל המשפחה, אקשן אורבני ללא הפסקה ומרחב ירוק עצום ומרענן במרחק הליכה. בואו להתקדם לדירת 4 חד' יוקרתית ומאובזרת, עם מפרט טכני עשיר במיוחד, במסלול 20/80 אטרקטיבי ובמחיר של החל מ-5,950,000 ₪. הבנייה בעיצומה – השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

לפרטים נוספים ופנייה לנציג:

לפרטים נוספים ופנייה לנציג: