חיפוש

על הפארק בקרית אונו: דירות 3-6 חדרים יימכרו מ-2.7 מיליון ₪ בלבד

על הפארק בקרית אונו: דירות 3-6 חדרים יימכרו מ-2.7 מיליון ₪ בלבד

במיקום הטוב ביותר בקריית אונו, המציע מגורים על פארק ענק ומרחק הליכה ממוסדות החינוך הטובים בישראל לצד קניונים, אתרי בילוי, תעסוקה, מרכזי ספורט ושפע של חוגים, יובלים ונוה שוסטר החלו את השיווק של אחד מהפרויקטים המרהיבים ביותר שנבנים בקריית אונו: "השלישיה על הפארק". דיירי הפרויקט ייהנו מבנייני מגורים בסטנדרט הגבוה ביותר בעיר אשר נבנים על פארק קסום. הדיירים ייהנו מגישה נוחה לצירי התנועה המרכזיים וממרחק של כרבע שעה מת"א, גבעתיים ורמת גן. מחירי ה-Pre-Sale יציעו הנחה של כ-250,000 ₪ על דירות 3-6 חדרים לצד דירות גן פסטורליות ופנטהאוזים. דירות 3 חדרים יימכרו מ-2.7 מיליון ₪ בלבד.

"סביבת המגורים המושלמת": במיקום הטוב ביותר בקריית אונו, אחת מהערים הטובות ביותר למגורים בישראל, נבנה פרויקט הבוטיק "השלישיה על הפארק" שיציע את איכות החיים הטובה ביותר בעיר ופארק ענק ומרהיב מתחת לבית. דייריו, ייהנו מנגישות לצירי התנועה המרכזיים וקרבה לערים ת"א, גבעתיים ורמת גן, לצד חיים שקטים ופסטורליים ואידיאליים למשפחות ודירות מרווחות עם מפרט עשיר במיוחד.

השכונה החדשה הוליסטית וכוללת את כל מה שמשפחה צריכה בסביבת מגורים ובמרחק הליכה – מבני הציבור, חינוך, קהילה, פארקים ופנאי. בנוסף, במרחק נגיעה יוכלו הדיירים להגיע אל מתחם העסקים החדשני MyOno בו מגוון מתחמי תעסוקה, בילוי ומסחר.

יובלים ונוה שוסטר שמשיקות בימים אלו את הפרויקט מציעות הנחה של 250,000 ₪ לצד תנאי תשלום 20/80 ופטור ממדד. דירות 3-6 חדרים לצד דירות גן פסטורליות ופנטהאוזים מרהיבים יימכרו מ-2.7 מיליון ₪ בלבד.

לפרטים נוספים ופנייה לנציג:

לפרטים נוספים ופנייה לנציג: